מדריך: ככה תזמינו תור דרך המערכת החדשנית של המוסד לביטוח לאומי

מדריך: ככה תזמינו תור דרך המערכת החדשנית של המוסד לביטוח לאומי

ברוב המקרים הפונים אל המוקד של המוסד לביטוח לאומי מתעניינים בנושאים פשוטים, שלא באמת זקוקים לעזרה של גורם אנושי. לכן הוחלט שחלק מהפעולות אפשר יהיה לבצע באופן עצמאי, ולעשות אותם דרך אזור אישי ביטוח לאומי. על הדרך להזמין תור דרך המערכת החדשנית של ביטוח לאומי – בכתבה הבאה.

ביטוח לאומי קביעת תור

קרדיט לתמונה: Freepik

המוסד לביטוח לאומי הוא אחד הגופים הגדולים במדינה וזה שיש לו קשר לכל אזרח ואזרח. המערכות הממוחשבות של המוסד חייבות להיות מעודכנות כל הזמן והמידע בהן צריך להיות תמיד מעודכן בסטטוס של כל אזרח ואזרח, ללא קשר למצב האישי, המשפחתי או אפילו לגיל שלו.

מכיוון שהמוסד לביטוח לאומי מלווה את האזרחים בכל צעד ואירוע במהלך החיים הרי שלאזרחים צריכות להיות דרכים מגוונות לפנות אל המוסד, לבצע קביעת תור ביטוח לאומי על מנת להגיע אל הסניפים השונים ולהגיש טפסים או אישורים וכמובן למצוא את העמוד של ביטוח לאומי צור קשר דרך הטלפון עבור מי שמעדיף את זה. באתר האינטרנט של המוסד יש אפשרות גם ליצור קשר במגוון רחב של דרכים וגם לבצע זימון תור ביטוח לאומי לאחת מהלשכות הפזורות ברחבי הארץ.

כאמור, באתר של המוסד לביטוח לאומי אפשר כיום למצוא הרבה מאד מידע חיוני ושימושי. אפשר להשיג בו ביטוח לאומי קוד אישי על מנת ליצור קשר טלפוני ביתר קלות, אפשר להעלות לאתר טפסים או אישורים חשובים כמו מסמכים רפואיים או טפסים של מקום העבודה, אפשר למצוא טלפון ביטוח לאומי שמוביל אל מוקד השירות הארצי של המוסד ואפילו פשוט לשלוח הודעה שתגיע אל פקידי המוסד והם יבררו את העניין ויחזירו תשובה דרך כתובת הדואר האלקטרוני של מי שפנה או דרך שיחת טלפון.

בעמוד זה אפשר לברר את ביטוח לאומי שעות פתיחה וקבלת קהל של הסניפים השונים וכמובן לבצע פעולות שקשורות בתשלום דמי הביטוח הלאומי או עדכון פרטי חשבון הבנק לצורך גבייה תקינה וללא תקלות בעניין הגבייה.

ברוב המקרים הפונים אל המוקד של המוסד לביטוח לאומי מתעניינים בנושאים אלה ולכן הוחלט שאלה הפעולות שאפשר יהיה לבצע באופן עצמאי וכך גם להקל על האזרחים שכבר לא צריכים להמתין לשם כך וגם להקל על הנציגים והפקידים בסניפים שכעת מגיעים אליהם פחות אנשים לקבל שירות בלשכות.

מה שטוב במערכת הממוחשבת של קביעת תור ביטוח לאומי הוא העובדה שקודם כל מתאפשר לאותו אזרח לבצע מגוון רחב של פעולות ורק אם לא יצליח או שיהיה מדובר בעדכון או פעולה שאין אפשרות לבצע לבד – יתאפשר לו להזמין תור ולבצע את הדרוש בהגעה לסניף.

קביעת התור מבוצעת על ידי מערכת ממוחשבת ממשלתית ולא כזאת שהיא ייחודית למוסד לביטוח לאומי ולכן חשוב מאד לשים לב שבוחרים את המוסד לביטוח לאומי בעת הזמנת התור. המערכת ידידותית למשתמש והגולש יקבל את כל ההנחיות מה עליו לעשות על מנת שהתור אכן ייקבע בצורה תקינה ומהירה ככל האפשר.

ברגע שעוברים אל המערכת הממוחשבת דרך לחיצה על ביטוח לאומי הזמנת תור לא יהיה צורך לבחור את המשרד הממשלתי ומיד המערכת תזהה שמדובר בקביעת תור למוסד לביטוח לאומי.

יש צורך להקיש את מספר תעודת הזהות, את מספר הטלפון ולבצע אימות והזדהות ולאחר מכן אפשר יהיה לבחור את הסניף הדרוש, את הפעולה הנדרשת לביצוע וכמובן שבשלב זה ייפתחו ימים ושעות פנויים לקביעת התור. לאחר הבחירה של היום והשעה המתאימים תישלח הודעת SMS עם הפרטים של התור על מנת שאפשר יהיה להיזכר בהם וכמובן להגיע בזמן לתור שנקבע.

יש מי שאומרים שהמוסד לביטוח לאומי הוא גוף מיושן שלא משתנה ולכן לא יכול להיות שמערכות ממוחשבות תהיינה מנת חלקו של המוסד הזה. בפועל – אין זה נכון. מי שמנהל את המוסד מבין את צו השעה ואת הטכנולוגיה והקדמה המתקדמות ואין שום סיבה שגם המוסד לביטוח לאומי לא יעמוד בשורה אחת עם כל הגופים שמאפשרים לבצע פעולות ולקבוע תורים בצורה יעילה, מהירה ומתקדמת.

לכל אזרח מגיעה הדרך הנוחה לו ליצור קשר, לעדכן פרטים אישיים וכמובן לממש את הזכויות המגיעות לו וחשוב גם לזכור שרבים מאלה שצורכים את השירות של המוסד לביטוח לאומי הם אנשים מבוגרים שצריך לסייע להם לקבל את הדרוש להם, גם אם לא תמיד זה נוח ונכון עבורם דרך הטכנולוגיה המתקדמת שהם פחות מכירים. שילוב נכון של מתן שירותים פרונטלי וטכנולוגי הוא הפתרון וזו אכן הדרך הנכונה לפעול ולהציע שירות לקוחות וקביעת תורים.

שימו לב: המידע המוצג בכתבה זו הוא אינו מידע או ייעוץ משפטי בשום צורה. הכתוב לא מחליף התייעצות עם עורך דין או בעל מקצוע בתחום ביטוח לאומי ולא מכוון לייעוץ בשום אופן. המטרה שלנו באתר מרכז הידע הוא לעזור לכם להתמצא במידע הרב שנמצא ברשת, ולתת מענה אמין ככל האפשר למידע שאתם זקוקים לו.

עוד עניינים מעניינים במרכז הידע:

ביטוח לאומי טלפון

סקירה מקיפה של מוקד שירות הלקוחות בטלפון של ביטוח לאומי

ביטוח לאומי הוא גוף ממשלתי המספק מגוון רחב של שירותים לציבור הרחב, כגון קצבאות, הטבות, ושירותים נוספים. על מנת לקבל את השירותים הללו, הציבור יכול ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות בטלפון של ביטוח לאומי. בכתבה זו נסקור באופן מקיף את מוקד שירות הלקוחות הטלפוני של המוסד הממשלתי – אולי החשוב ביותר.

להמשך קריאה >>
אתר ביטוח לאומי

אתר ביטוח לאומי – מאז ועד היום

אתר הביטוח הלאומי הוא כלי חשוב עבור מיליוני מבוטחים בישראל. האתר מספק מידע עדכני על זכויות ושירותים, ומאפשר לבצע מגוון פעולות באופן מקוון, ללא צורך לבקר בסניף הביטוח הלאומי.
האתר עבר מספר שינויים משמעותיים לאורך השנים, כולל שיפור הנגישות, הוספת שירותים דיגיטליים, ושיפור חווית המשתמש. בכתבה קצרה, אך מרתקת, סיפרנו מה בדיוק קורה היום באתר הביטוח הלאומי, ולאן פניו של ממשק האונליין מועדות?

להמשך קריאה >>