אתר שירות אישי

אזור אישי באתר ביטוח לאומי הוא פורטל מקוון המאפשר גישה נוחה למידע אישי בנוגע לזכויות ולתשלומים מהביטוח הלאומי.

איזה מידע תמצאו בעמוד על האיזור האישי של ביטוח לאומי?

  • כניסה אל מערכת שירות אישי בקליק.
  • קוד חד פעמי או סיסמא של האזור האישי.
  • הצטרפות אל שירות אישי של ביטוח לאומי.
  • מדריך איך להתחבר אל מערכת איזור אישי.
  • הסבר איך לשלוח מסמכים אל ביטוח לאומי.
  • טלפון לתמיכה באתר שירות אישי. 
  • מדריכים, טריקים ושטיקים שיקלו עליכם.

שכחתם קוד חד פעמי או סיסמא של מערכת האיזור אישי?

כניסה לאיזור האישי של ביטוח לאומי מתבצעת באמצעות קוד חד פעמי אישי שמספק לכל משתמש. הקוד החד פעמי מאפשר לכל משתמש לקבל גישה אישית ומאובטחת למערכת ביטוח לאומי ולשירותים השונים שהמוסד מציע. כשמבוטח מתחבר לאיזור האישי, הוא יכול לבצע מגוון רחב של פעולות ולקבל מידע מקוון על המצב האישי שלו ביחס לביטוח לאומי.

רוצים להצטרף אל שירות אישי של ביטוח לאומי?

באזור האישי  תוכלו להציג את נתוני הביטוח, להפיק אישורים, לקבל מכתבים, לברר קצבאות, לשלם חובות ולשלוח מסמכים. ההרשמה אליו מומלצת ביותר לכל אזרח ישראלי!

חדשים? קבלו מדריך איך להתחבר אל מערכת אזור אישי של ביטוח לאומי - מא' ועד ת'

כדי להירשם לאזור האישי המתקדם של ביטוח לאומי, יש לבצע את מס' צעדים פשוטים. אחרי שעושים אותם פעם אחת, אתם תתחברו לאזור האישי ב-0 מאמץ, כל פעם מחדש.

איך שולחים מסמכים דרך שירות אישי?

פרטים רבים שבאמת לא צריך בשבילם להגיע פיזית אל סניפי המוסד לביטוח לאומי – אפשר לשלוח דרך אזור "שליחת מסמכים" של ביטוח לאומי. איך, כמה ולמה? בלחיצה על הכפתור:

מחפשים טלפון לתמיכה בנושא שירות אישי?

רוצים להתקשר אל הביטוח הלאומי כדי לקבל תמיכה בנושא השירות האישי? אין בעיה, טלפון של מוקד ביטוח לאומי לפניכם בלחיצה על הכפתור:

מדריכים, טריקים ושטיקים בנושא ביטוח לאומי

מאגר המידע העשיר ברשת, בנושא ביטוח לאומי, מחכה לכם במרכז הידע. מוזמנים לבקר:

המוסד לביטוח לאומי מציג: כניסה אל אזור אישי עם קוד חד פעמי

ביטוח לאומי אישי

ביטוח לאומי הוא מוסד מרכזי בישראל שמספק שירותים בתחום הביטוח החברתי לאורך חיי האדם. המוסד לביטוח לאומי ישראל מציע מגוון של שירותים, קצבאות ומענקים, להם זכאי כל אזרח ישראלי (במסגרת ההתניות והכללים של כל מענק או קצבה). במסגרת התפקיד שלו כספק הביטוח החברתי במדינה, פיתח בשנים האחרונות ביטוח לאומי איזור אישי המותאם לצרכים האישיים של כל מבוטח.

 

כניסה לאיזור האישי של ביטוח לאומי מתבצעת באמצעות קוד חד פעמי אישי שמספק לכל משתמש. הקוד החד פעמי מאפשר לכל משתמש לקבל גישה אישית ומאובטחת למערכת ביטוח לאומי ולשירותים השונים שהמוסד מציע. כשמבוטח מתחבר לאיזור האישי, הוא יכול לבצע מגוון רחב של פעולות ולקבל מידע מקוון על המצב האישי שלו ביחס לביטוח לאומי.

שירות אישי, האמנם?

ביטוח לאומי מתייחס אל כל מבוטח ומבוטחת בנפרד, ומתמקד בצרכיהם הספציפיים.  דרך האיזור האישי, המבוטח יכול לשלב ולנהל את ההתקשרות עם ביטוח לאומי בהתאם לצרכיו האישיים, לבדוק את הסטטוס שלו ביחס לתשלומים, לדווח על שינויים אישיים ועוד.

 

אתר ביטוח לאומי שירות אישי הוא חלק ממערך איכות השירות שהמוסד מספק למבוטחים, כחלק מההתפחות הטכנולוגית שלו בשנים האחרונות. האיזור האישי מאפשר למשתמשים ליצור קשר ישיר עם נציגי המוסד, לשאול שאלות, לקבל הכוונה ולקבל תמיכה בפעילותם השוטפת. המוסד מתעסק בשיפור תהליכי השירות ובמתן מענה מותאם אישית לכל משתמש, כדי להבטיח שירות אמין ויעיל לכל מבוטח.

 

כניסה עם קוד חד פעמי

הקוד החד פעמי שמשתמשים בו לצורך הכניסה אל האיזור האישי בביטוח לאומי, הוא בעצם מערכת בטחונית המשמשת לזיהוי ואימות המשתמש במערכת האישית. כל מבוטח שמשתמש באיזור האישי של ביטוח לאומי מקבל קוד חד פעמי אישי וייחודי, עבור כניסה מאובטחת.

הקוד החד פעמי מהווה בעצם כלי אבטחה נוסף במערכת כדי למנוע גישה לא מורשית למידע אישי. המערכת מאפשרת למשתמש להתחבר לאיזור האישי רק על ידי הזנת הקוד החד פעמי התקף. הקוד משתנה בכל פעם שהמשתמש רוצה להתחבר למערכת, ולכן יש לצורך בקוד חד פעמי חדש בכל פעם מחדש.

הקוד החד פעמי ניתן למשתמש במספר דרכים. נפוץ ביותר הוא קבלתו ב-SMS למספר הפלאפון הנייד של המשתמש. בעת התחברות לאיזור האישי, המשתמש מזין את קוד החד פעמי שהתקבל ב-SMS בשדה המתאים במסך ההתחברות. מיד לאחר הזנת הקוד התקין, המערכת מאמת ומאפשרת גישה לאיזור האישי.

קוד החד פעמי מספק מערכת אבטחה נוספת לאיזור האישי ומבטיח שרק המשתמש הרשום והמורשה יכול לגשת למידע האישי שלו. השימוש בקוד חד פעמי מוגן מפני גישה לא מורשית ומבטיח שהמידע האישי שבאיזור האישי יהיה מוגן ומאובטח. חשוב לשים לב שקוד החד פעמי הוא סודי ואישי, ולא יש לשתף אותו עם אף אחד. במידה ונדרש קוד חד פעמי חדש או יש בעיה בקבלת הקוד, יש ליצור קשר עם ביטוח לאומי ישראל על מנת לקבל תמיכה ופתרון בעיה.

שימו לב: המידע המוצג בעמוד זה הוא אינו מידע או ייעוץ משפטי בשום צורה. הכתוב לא מחליף התייעצות עם עורך דין או בעל מקצוע בתחום ביטוח לאומי ולא מכוון לייעוץ בשום אופן.

 

תפריט נגישות