מגזין הידע

מידע רלוונטי, ענייני ואמין בנושא ביטוח לאומי, ביטוח לאומי אזור אישי, אתר ביטוח לאומי וגם קביעת תור ביטוח לאומי. בנוסף ביטוח לאומי טלפון כאן בקליק.

ביטוח לאומי טלפון

סקירה מקיפה של מוקד שירות הלקוחות בטלפון של ביטוח לאומי

ביטוח לאומי הוא גוף ממשלתי המספק מגוון רחב של שירותים לציבור הרחב, כגון קצבאות, הטבות, ושירותים נוספים. על מנת לקבל את השירותים הללו, הציבור יכול ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות בטלפון של ביטוח לאומי. בכתבה זו נסקור באופן מקיף את מוקד שירות הלקוחות הטלפוני של המוסד הממשלתי – אולי החשוב ביותר.

להמשך קריאה >>
אתר ביטוח לאומי

אתר ביטוח לאומי – מאז ועד היום

אתר הביטוח הלאומי הוא כלי חשוב עבור מיליוני מבוטחים בישראל. האתר מספק מידע עדכני על זכויות ושירותים, ומאפשר לבצע מגוון פעולות באופן מקוון, ללא צורך לבקר בסניף הביטוח הלאומי.
האתר עבר מספר שינויים משמעותיים לאורך השנים, כולל שיפור הנגישות, הוספת שירותים דיגיטליים, ושיפור חווית המשתמש. בכתבה קצרה, אך מרתקת, סיפרנו מה בדיוק קורה היום באתר הביטוח הלאומי, ולאן פניו של ממשק האונליין מועדות?

להמשך קריאה >>
ביטוח לאומי זימון תור

אתר ביטוח לאומי מציג: אזור אישי ברמה הגובהה ביותר

ביטוח לאומי הוא מוסד ממשלתי המעניק שירותים חברתיים שונים לאזרחי ישראל, כגון דמי אבטלה, דמי לידה, קצבת זקנה ועוד. בשנים האחרונות, ביטוח לאומי השיק את האזור האישי המתקדם, המאפשר למבוטחים לבצע פעולות שונות באופן מקוון, ללא צורך בפנייה פיזית למשרדי הביטוח לאומי. הכנו סקירה מלאה על הבשורה הטכנולוגית הגדולה ביותר של ביטוח לאומי אי פעם.

להמשך קריאה >>
ביטוח לאומי אזור אישי

ביטוח לאומי: שאלות פילוסופיות ב-2023

ביטוח לאומי הוא מערכת חיונית המספקת הגנה כלכלית לאזרחים בעת אירועים שונים. הביטוח הלאומי מסייע להבטיח את רווחתם הכלכלית והחברתית של האזרחים, ומסייע להפחית את העוני והפערים החברתיים בחברה.
אבל האם הביטוח הלאומי הוא עדיין הכרחי ? האם הביטוח הלאומי הוגן? האם הביטוח הלאומי צריך להתאים את עצמו לעולם של היום? וגם מה לגבי העתיד שלו? כל הפרטים בכתבה

להמשך קריאה >>

מחפשים עורך דין לענייני משפחה ברמה הגבוהה ביותר? התקשרו עכשיו לעורך דין אמיר בר-לב.

מעל 28 שנות ניסיון רק בדיני משפחה!